
24.hu
Lifestyle & Életmód
„A jövő a mikro- és nanoinfluenszereké” – folyton változnak a trendek az egyre bővülő piacon
Biró Péter
2025. augusztus 4. 20:42
Bár az influenszerek magányos harcosoknak tűnnek, valójában nem azok, ráadásul egyre több munka hárul az őket képviselő menedzserekre. Két iroda segítségét is kértük, hogy picit beleláthassunk: miként dolgoznak az influenszereket képviselő cégek, illetve mi várható a hazai piacon..
MI összefoglaló
"Az influenszerek mögött összetett, összehangolt csapatmunka áll, amelyben fontos szerepet kapnak a menedzserek. Ezek a szakemberek felelősek a teljes képviseletért: ideértve az árajánlatok készítését, tárgyalását, szerződések előkészítését, kreatív folyamatok koordinálását és az elkészült tartalmak hirdetőkkel való egyeztetését. Az ideális menedzsment leveszi az influenszerek válláról az ezzel járó terheket, hogy azok a tartalomgyártásra koncentrálhassanak. A menedzsment cégek széles portfólióval rendelkeznek, így a hirdetők különböző karakterek közül választhatnak, amelyekhez igazítják a reklámokat. A folyamatok együttműködésen alapulnak, és a márkák jóváhagyása nélkül nem indul semmilyen kampány. Még a kisebb követőszámú influenszereket is támogatják, akár barter megállapodásokkal vagy pénzügyi lehetőségekkel, valamint új tehetségek felfedezésére is nyitottak."
Hangulat:
Pozitív (78%)
Érzelmi töltet:
optimista