
24.hu
Külföld
Miért csökkenti a Lidl 500, az Aldi pedig 1000 termék árát Németországban?
Schultz Antal
2025. július 5. 13:01
Németország két vezető diszkontlánca árháborúba kezdett májusban. A cégek azzal magyarázzák a gáláns lépést, hogy anyagi segítséget kívánnak nyújtani a vásárlóiknak a mostani nehéz pénzügyi helyzetben. De valóban így van?.
MI összefoglaló
"Németországban a Lidl és az Aldi jelentős termékárcsökkentést hajtott végre, 500 illetve 1000 termék ára csökkent májusban, további csökkentések is várhatók. A lépést a társadalmi stabilitás biztosítása és vásárlóik anyagi támogatása motiválja, miközben a versenytársak is hasonló intézkedéseket fontolgatnak. Az árcsökkentések elsősorban saját márkás termékekre vonatkoznak, és tartós árháborút indíthatnak el a német élelmiszerpiacon. A diszkontok piaci részesedése közel 46,3%, erős versenyt generálva a szektorban."
Hangulat:
Semleges (55%)
Érzelmi töltet:
semleges