
444
Lifestyle & Életmód
Azahriah keményen bírálta a Balázs Kicks marketingakcióját, aminek keretében cipőt kaphatnak azok, akik magukra tetováltatják az üzlet logóját
Benics Márk
2025. július 1. 17:11
„Százezer forintos cipő vs. szégyenérzet tőled magad felé” – írta a zenész.
MI összefoglaló
"A Balázs Kicks egy különleges marketingkampányt indított, amelyben azok, akik a cég logóját tetoválják magukra, 100 000 forintos cipőt kaphatnak. Az ötlet nagy érdeklődést váltott ki, több mint 400 jelentkező akadt, viszont kritikus hangok is felmerültek, köztük Azahriah zenész részéről, aki a kampányt a szégyenérzet és megvetés forrásának tartja. A kampány szervezője hangsúlyozta, hogy csak 25 év felettiek, már tetovált személyek vehetnek részt, és megfontolják az akció további folytatását, tekintettel a visszajelzésekre és a felelősségvállalásra."
Hangulat:
Negatív (35%)
Érzelmi töltet:
szarkasztikus