
Economx
Autó & Motor
Ezt a autómárkát egész egyszerűen nem lehet letaszítani a trónról
Economx
2025. július 5. 18:55
Uralja a prémium szegmenst a BMW.
MI összefoglaló
"A BMW márka Magyarországon 18,8 százalékos eladásnövekedést ért el az újautó-piacon az idei első fél évben, 3286 darabbal őrzi a prémium szegmens első helyét. A teljes hazai új személyautó-piac 4,3 százalékkal bővült 65 098 darabra. A márka széles modellpalettája, beleértve elektromos, plug-in hibrid és belső égésű motoros járműveket, hozzájárul sikeréhez. Kiemelkedő a tisztán elektromos modellek értékesítése is, az 503 darab BEV modell több mint 15 százalékos részesedést képvisel. A BMW Magyarországon az elektromos autók piacának harmadik legnépszerűbb márkája. A MINI megújult modellkínálata is sikeres, 399 darab talált gazdára, 87 százalékos növekedéssel. Szeptemberben a müncheni IAA szakkiállításon mutatják be az új BMW iX3-at, amelyet a debreceni gyárban fognak gyártani, a jövőben a Neue Klasse modellek adják majd a kínálat gerincét."
Hangulat:
Pozitív (82%)
Érzelmi töltet:
optimista