
Economx
Gazdaság & Pénzügy
Utcai kirakatok helyett a digitális térben harcolnak az éttermek az új vendégekért
Z. B.
2025. augusztus 11. 22:02
A családra és pihenésre fordítja a magyarok többsége a főzéssel és bevásárlással megspórolt időt. A Wolt friss, felhasználói szokásokat vizsgáló felmérése arra mutat rá, hogy nemcsak időt takarít meg a platform a felhasználóknak, hanem felfedezési felületként is működik.
MI összefoglaló
"A Wolt nyári kutatása szerint a felhasználók elsősorban a kényelem és az időmegtakarítás miatt használják a platformot: a főzéssel megtakarított időt 55% pihenésre, 42% családra fordítja. A válaszadók 70%-a több mint két éve használja a szolgáltatást, 34% hetente többször rendel. Az applikáció 77%-uknál vezetett új étterem felfedezéséhez és 54%-nál új üzlet megismeréséhez, ami a digitális kirakat effektust erősíti. Emellett 85% rendelt már a Wolt Marketről élelmiszert, és 51% vásárolt nem-élelmiszert is."
Hangulat:
Pozitív (68%)
Érzelmi töltet:
optimista