
HVG
Gazdaság & Pénzügy
Félév alatt több mint 226 milliárdos bevételt hoztak a gyártójuknak a Labubu-plüssfigurák
HVG
2025. augusztus 19. 21:58
Ezzel olyan játékokat köröznek le, mint a Barbie vagy a Hello Kitty-figurák.
MI összefoglaló
"A kínai Pop Mart erőteljes növekedést ért el a Labubu-plüssfigurák iránti globális kereslet hatására: az első féléves nettó nyereség 396,5%-kal nőtt, a „The Monsters” márka 4,81 milliárd jüanos bevételt hozott (kb. 226 milliárd forint), ami a cég teljes bevételének több mint egyharmada. A részvények idén 200% felett erősödtek a hongkongi tőzsdén, a vállalat 571 üzlettel és 2 597 automatizált üzlettel van jelen 18 országban; szeptembertől napi 10 millió baba értékesítését tervezik. A zsákbamacska értékesítési modell és a hírességek támogatása hozzájárult a sikerhez."
Hangulat:
Pozitív (72%)
Érzelmi töltet:
izgalom