
HVG
Gazdaság & Pénzügy
Változás jön az Ersténél, minden ügyfél megérzi, akár telefonál, akár személyesen megy be egy fiókba
HVG
2025. július 9. 22:03
Gyorsabb, gördülékenyebb kiszolgálását ígér az Erste bankfiókjaiban és telefonos ügyfélszolgálatán munkába állított új, mesterséges intelligencián alapuló asszisztens. A pénzintézet szerint az új segéd a bonyolultabb, ritkán előkerülő kérdéseket is pillanatok alatt megválaszolja a banki dokumentumok alapján.
MI összefoglaló
"Az Erste Bank új, mesterséges intelligencia alapú asszisztenst vezetett be bankfiókjaiban és telefonos ügyfélszolgálatán, amely gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézést tesz lehetővé. Az asszisztens a bonyolultabb és ritkábban előforduló kérdésekre is azonnal választ ad a bank dokumentumai alapján."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
optimista