
Index
Belföld
Rendhagyó koncepcióval hódít a magyar cég: mit keres a kifli mellett a laminált padló?
Privacsek András
2025. június 25. 14:13
Felújítási lázban ég Magyarország, csaknem az ország fele korszerűsítene.
MI összefoglaló
"A DIEGO magyar vállalat új zuglói üzletét a Tesco áruházán belül nyitotta meg shop-in-shop koncepcióban, amelyet 11 másik boltban is alkalmaz. A cég vezetője elmondta, hogy ismeretségük 82%-os, főként a 40-69 éves középosztály körében. Több mint 3,8 millió magyar tervez lakásfelújítást, melyhez a DIEGO széles termékválasztékkal, mint greslapok és környezetbarát kerti bútorok járul hozzá. A piacon jelentős részesedéssel bírnak melegburkolatok terén, és a forgalmuk az év elején 10%-kal nőtt, nem áremelés hatására. A bolt a boltban üzleti modell kényelmes vásárlást biztosít, miközben civil szervezeteket is támogatnak a nyitásokkal párhuzamosan."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
optimista