
Infostart
Gazdaság & Pénzügy
Lesből támadnak a tizenévesekre a dohánygyártók
Infostart
2025. július 23. 20:31
És nem is csak ők. A probléma ráadásul még sokkal nagyobb, az internetes hirdetések terjedése már felveti az internet szabályozásának általános kérdéseit is.
MI összefoglaló
"A dohánytermékek digitális platformokon történő marketingje szabályozatlan, ami problémát jelent különösen a 13 éves korosztály számára, amely az egyik leginkább kitett. A dohány- és alkoholgyártók egyaránt alkalmaznak ilyen marketingeszközöket. A WHO Dohányzás-ellenőrzési Keretegyezménye előírja a dohányreklámok tiltását, de az online tér, főleg a közösségi média növekvő szerepe új kihívást jelent a szabályozásban és a fiatalok védelmében. A metaverzum és egyéb digitális világokban zajló tevékenységek hatékony kontrollja bonyolult a technológiai határok lebomlása miatt."
Hangulat:
Negatív (30%)
Érzelmi töltet:
pesszimista