
Infostart
Belföld
Tényleg beette a fejünkbe magát a Magyar Termék védjegy
Infostart / InfoRádió - Kalapos Mihály
2025. augusztus 9. 20:45
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tájékoztatása szerint az élelmiszereknél a vásárlók 86 százaléka előnyben részesíti a védjegyes magyar termékeket.
MI összefoglaló
"A Magyar Termék védjegy rendkívül ismert és kedvelt a magyar vásárlók körében. Több mint 90 százalékuk ismeri és rendszeresen választja a védjegyes termékeket, különösen az élelmiszerek esetében, ahol az előnyben részesítés aránya meghaladja a 86 százalékot. A védjegyek nemcsak élelmiszerekre vonatkoznak, hanem más termékkategóriákra is, például étrend-kiegészítőkre, gyógyszerekre, építőanyagokra és állateledelre. Hazánkban mintegy 250 vállalkozás több ezer védjegyes terméket állít elő, és a vásárlók megbíznak ezekben az árukban. A Magyar Termék Nonprofit Kft. aktívan együttműködik vezető üzletláncokkal a védjegy népszerűsítésére."
Hangulat:
Pozitív (88%)
Érzelmi töltet:
optimista