
Magyar Nemzet
Gazdaság & Pénzügy
A magyar piac lehet a nyertese a kereskedelemben folyó modellváltásnak
Magyar Nemzet
2025. július 28. 17:55
Új üzleti modellre váltott a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb diszkontlánca. A Pepco a németországi bezárások után fókuszált terjeszkedéssel és erősödő eredményekkel építi újra magát. A magyar piac továbbra is kulcsszerepet kap a cég régiós stratégiájában.
MI összefoglaló
"A Pepco üzleti modellváltást hajt végre, elsősorban a kelet-közép-európai piacra koncentrálva, és végleg elhagyva az FMCG szektort. A cég a Pepco és a Dealz márkákra fókuszál, amelyek stabilabb profitot és magasabb árrést biztosítanak. A Pepco 2025 harmadik negyedévében rekordbevételt ért el 1,1 milliárd euróval, a bolti eladások is növekedtek. A Pepco Plus spanyol és portugál üzletek átalakítása pozitív eredményeket hozott, javítva az EBITDA rátát. A magyar piacon 266 üzlettel és mintegy 105 milliárd forintos forgalommal a cég továbbra is vezető szereplő, és az éves eredmény 10%-os növekedést mutat. Mindezek alapján a magyar piac kulcsszerepet játszik a Pepco régiós stratégiájában."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
optimista