
Media1
TV & Film
Hiába tarolt, eltűnik a képernyőről a TV2 Naplója
Szalay Dániel
2025. augusztus 14. 12:12
Épp a választási időszakban és a tévézés csúcsidőszakában, ősszel tűnik el a műsorkínálatból a TV2 Napló című műsora , amelyet néhány hónapja több tízmilliós reklámkampánnyal vezetett be a csatorna. A hírt egy nappal azután jelentették be, hogy Pachmann Péter műsorvezető hirtelen bejelentette, hogy több időt szeretne tölteni a 10 és 20 éves gyermekeivel.
MI összefoglaló
"A TV2 bejelentette, hogy a májusban indult Napló című oknyomozó műsor ősszel szünetelni fog, és Pachmann Péter távozik a képernyőről; a hivatalos indok szerint több időt szeretne gyermekeivel tölteni. A műsor nagy reklámkampánnyal indult és rövid idő alatt erős nézettséget ért el (például 18–59: 12,8% átlag, teljes lakosság: 15,9%; május 18-i adás AMR: 264 244 / 732 144). A TV2 programstratégiai okokra hivatkozik, ugyanakkor a sajtó és belső források találgatnak politikai és egyéb háttérok okairól; a szünet időtartamát nem közölték."
Hangulat:
Negatív (35%)
Érzelmi töltet:
meglepettség