
Menedzsment Fórum
Belföld
Két hónap alatt 177 milliót költött lejáratókampányra a kormány új szócsöve
mfor.hu
2025. augusztus 22. 09:09
Túlszárnyalták a Fidesz-frakció és Orbán Viktor Facebook- és Instagram-költségeit.
MI összefoglaló
"A Political Capital szerint idén közel kétmilliárd forintot költöttek magyar politikai szereplők Facebookon és Instagramon; ennek 84 százaléka kormányzati forráshoz köthető. A Nemzeti Ellenállás Mozgalom oldal kevesebb mint két hónap alatt 177 millió forintot fordított Magyar Péter lejárató videóinak hirdetésére, többet, mint a Fidesz-frakció, Magyarország Kormánya vagy Orbán Viktor. Augusztus 3. és 9. között ugrott meg jelentősen a kormányzati hirdetési költés (121,4 millió forint), részben Orbán oldaláról indított Digitális Polgári Kör-toborzó videó miatt; a százmilliós heti költés az augusztus hátralévő részében is folytatódott, többek között a Harcosok Klubja-posztok hirdetésével."
Hangulat:
Negatív (22%)
Érzelmi töltet:
harag