
Origo
Gazdaság & Pénzügy
Kezdődhet az üdítőital-gyártók vetélkedése arról, melyikük terméke egészségesebb
Origo
2025. július 9. 17:24
Új tanulmánnyal kívánja alátámasztatni az Olipop márkájú üdítőitalok gyártója termékeinek azt az imázsát, miszerint azok sokkal egészségesebbek, mint a hagyományos nagy gyártóké. A cég alapítója szerint erre azért van szükség, mert a hagyományos szénsavas üdítős piacot két óriás, a PepsiCo és a Coca-Cola szintén mozdulni látszik az egészségesebb üdítőitalok irányába – hangozzék ez bármilyen ellentmondásosan is.
MI összefoglaló
"Az Olipop márka az egészségtudatos fogyasztók körében gyorsan növekvő népszerűségnek örvend az Egyesült Államokban, pozícióját tovább erősítve a piacon, amelyet a PepsiCo és a Coca-Cola is igyekszik egészségesebb termékekkel megcélozni. Az Olipop magas finanszírozással támogatott tanulmányokkal kívánja alátámasztani termékei egészségügyi előnyeit. Az egészséges szénsavas üdítők piaca dinamikusan növekszik, és várhatóan még jelentősebb lesz a közeljövőben."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
optimista