
Origo
Gazdaság & Pénzügy
Új terméket jelentett be a Lidl, már tudjuk, mikor indul érte a roham
Origo
2025. július 8. 18:17
Új, saját márkás ruházati terméket dobott piacra a Lidl, ezúttal Írországban. A korlátozott darabszámban készülő, a Lidl ismert színeiben gyártott dzsekit az Oasis visszatérő turnéjának alkalmából készítették el. A Lidl emblémás ruházati termékek nagy népszerűségnek örvendenek a vásárlók körében.
MI összefoglaló
"A Lidl Írországban korlátozott darabszámban piacra dobta saját márkás, kabát formájú ruházati termékét, amely az Oasis zenekar visszatérő turnéjához kapcsolódik. A kabát ára 35 euró, eladásából származó bevétel jelentős részét családokat segítő civil szervezeteknek adományozzák. A termék praktikus kialakítású, beépített italhűtő zsebekkel ellátott, és július 9-én indul az online értékesítés. Az Oasis augusztusban két teltházas koncertet ad Dublinban, ami várhatóan nagy érdeklődést generál a kabát iránt is. A Lidl emblémás ruházati cikkei már korábban is népszerűek voltak a vásárlók körében, és hasonló termékek kultuszt és jelentős keresletet váltanak ki."
Hangulat:
Pozitív (75%)
Érzelmi töltet:
izgalom