
Pénzcentrum
Gazdaság & Pénzügy
Hiába az online értékelés, alig bíznak már a fogyasztók a termékekben: csakis ez győzi meg őket
Pénzcentrum
2025. augusztus 4. 19:32
A kutatás rávilágít, hogy a vásárlói döntéseket ma már egyértelműen a közösségi tapasztalatok határozzák meg.
MI összefoglaló
"A magyar fogyasztók körében meghatározóak az online közösségi tapasztalatok a vásárlási döntésekben, különösen az olyan részletes és objektív termékértékelések, amelyek feltárják a gyengébb tulajdonságokat is. A fiatalabb generációk emellett nagyobb bizalommal fordulnak a YouTube-erek és vloggerek véleményei felé. A MediaMarkt kutatása szerint a tudatos vásárlók szívesen részt vennének terméktesztelésben, amelyre a myMediaMarkt TesztGuru programja reagál. Az elektromos háztartási eszközök és szórakoztató elektronikai termékek a legnépszerűbb tesztelési kategóriák. Ezzel párhuzamosan a cikk kitér a hazai bankok lakáshitel-ajánlataira is, amelyek hasonló kamatlábakat kínálnak."
Hangulat:
Semleges (55%)
Érzelmi töltet:
semleges