
Pénzcentrum
Gazdaság & Pénzügy
Lerántjuk a leplet a Lidl titkos akciójáról: tényleg igazi ikon születik Magyarországon?
Pénzcentrum
2025. július 29. 04:32
Augusztus 2-án startol a Lidl titokzatos Ikon születik kampánya, amely során egy limitált kiadású terméket dropol majd az ország 6 különböző pontján a diszkontlánc.
MI összefoglaló
"2025. augusztus 2-án indul a Lidl Magyarország 'Ikon születik' kampánya, amely egy limitált kiadású divatterméket, valószínűleg cipőt vagy streetwear-t mutat be hat ikonikus helyszínen öt magyar városban. A kampány vizuális elemei és stílusa egyedülállóak a hazai diszkontpiacon, és kreatív, marketingstratégiai célokat szolgálnak a márka pozicionálásában. A Lidl ezzel az aktivációval megkülönbözteti magát versenytársaitól, mint az ALDI, Penny, Tesco és Auchan, amelyek kevésbé fókuszálnak ilyen vizuálisan erős vagy kultúra-központú kommunikációra. A kampány titokzatos jellege és a drop mechanizmus várakozást kelt a közönségben, miközben a Lidl nemzetközi trendekhez igazodva próbálja meg erősíteni márkaidentitását és növelni a fogyasztói elköteleződést."
Hangulat:
Pozitív (72%)
Érzelmi töltet:
izgalom