
Pénzcentrum
Külföld
Nem hiszed el, hol bukkantak fel újra a dohányreklámok: senki sem állítja meg őket!
Pénzcentrum
2025. július 22. 21:45
A dohány- és alkoholgyártók új marketingterületként fedezték fel a metaverzumot és más digitális platformokat, ahol a fiatalokat célzó reklámok szabályozás nélkül terjedhetnek.
MI összefoglaló
"A dohányipar új eszközként használja a metaverzumot és más digitális platformokat, ahol a hagyományos reklámkorlátozások nem érvényesek, így szabályozatlanul célozzák meg a fiatalokat. Digitális tokeneket, online játékokat és immerzív eseményeket alkalmazva növelik a dohánytermékek, főként e-cigaretták népszerűségét, miközben a metaverzum aktív felhasználóinak jelentős része fiatal vagy gyermek. Ez aggodalomra ad okot a közegészségügyi szakemberek és szervezetek számára, akik szerint a szabályozás nehezen alkalmazható az ilyen új technológiák esetében, és az ilyen marketing hatására nőhet a fiatalok dohányzása világszerte."
Hangulat:
Negatív (25%)
Érzelmi töltet:
félelem