
Piac & Profit
Gazdaság & Pénzügy
Új korszak kezdődik az ügyfélkiszolgálásban a magyar biztosítási piacon
Natív tartalom
2025. június 19. 11:11
A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető Call Center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit.
MI összefoglaló
"A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont szerzett a Callfactory Csoportban, így létrejött egy integrált ügyfélkiszolgálási rendszer, mely a biztosítási piac ügyfélélményét kívánja magasabb szintre emelni Magyarországon. Az együttműködés célja az emberközpontú, gyors és precíz szolgáltatás nyújtása, modern technológiai háttérrel támogathatóan, nagy hangsúllyal a személyes kapcsolat megőrzésére. Mindkét vállalat erős hazai háttérrel és több évtizedes tapasztalattal rendelkezik, így "
Hangulat:
Pozitív (85%)
Érzelmi töltet:
optimista