
Refresher
Lifestyle & Életmód
Lehullt a lepel a Lidl bombamerchéről: így néz ki az új ikon
Refresher
2025. augusztus 2. 18:15
„Ikon születik” szlogennel indított kampányt a Lidl a közösségi médiában. A posztokban azt ígérték, hogy augusztus 2-án olyan meglepetéssel készülnek, „amitől leesik az állunk”.
MI összefoglaló
"A Lidl Magyarország a Tisza Cipővel együttműködve limitált kiadású sneaker kollekciót mutatott be, amelyet látványos drónos sneaker drop esemény keretében juttattak el több nagyváros ikonikus helyszíneire. Az együttműködés a magyar termékeket és design-t ünnepli, és az egyedi cipők prémium minőségű, magyar gyártású alapanyagokból készülnek. A cipőket előrendelni lehet a Lidl Plus alkalmazáson keresztül, és a vásárlók számára egyedi, keskeny kialakítású modellek érhetők el."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
izgalom