
Telex
Belföld
Hétmilliószor játszotta le a hétvégén a Youtube a Nemzeti Ellenállás Mozgalom reklámjait
Hanula Zsolt
2025. augusztus 11. 09:56
Ez 10-12 millió forintba került három nap alatt. Sietni kell a politikai reklámokkal, mert októbertől tiltja a Facebook és a Youtube is.
MI összefoglaló
"A Nemzeti Ellenállás Mozgalom háromnapos YouTube-kampánya augusztus 8–10. között körülbelül 6,5–7,7 millió lejátszást ért el, ami nagyjából 10–12 millió forintba került. A mozgalom már a top10 magyar közéleti hirdetők között van YouTube-on és jelentős összegeket költött Facebookon is; a hirdetések a Fidesz kommunikációjához hasonló üzeneteket közvetítik. A kampány forrásai nem átláthatóak, miközben az EU-ban októbertől a Facebook és a YouTube is tiltja a politikai hirdetéseket, így a kormányközeli szervezetek előre elkölthetik a keretet."
Hangulat:
Negatív (20%)
Érzelmi töltet:
csalódottság