
Telex
Bulvár & Celeb
Nem a génekről, csak a jó farmerről szólt a reklámjuk Sydney Sweeney-vel, állítja az American Eagle
Nádor András
2025. augusztus 1. 23:28
A szójátékon alapuló reklámot sokan úgy értelmezték, hogy az az eugenikára utal. A ruhamárka kommunikációs vezetője szerint a cancel culture ámokfutása okozta a botrányt.
MI összefoglaló
"Az American Eagle új farmerreklámját Sydney Sweeney-vel sokan félreértelmezték, azt gondolva, hogy eugenikára utal. A reklám azonban a genes (gének) és jeans (farmer) szavak angol szóviccére épül. A cég tisztázta, hogy a reklám a farmer minőségéről szól, nem a génekről. A kommunikációs vezető a botrányt a cancel culture szélsőséges megnyilvánulásának tartja, és politikai következtetéseket is levon. Az ügy kapcsán az amerikai alelnök is ironikusan megszólalt."
Hangulat:
Semleges (40%)
Érzelmi töltet:
szarkasztikus