
Világ Gazdaság
Gazdaság & Pénzügy
Hűségprogramok: az árelőny számít igazán, de a vevők egy része még a plasztikkártyákra esküszik
VG
2025. augusztus 11. 21:00
Vásárlói és kereskedői szempontból is nyújthatnak előnyöket a pontgyűjtő vagy bizalomkártyák, amelyek mára hűségprogrammá nőtték ki magukat.
MI összefoglaló
"Számos országos és helyi hűségprogram működik, amelyekhez drogériák és hipermarketek is csatlakoztak. Az elektronikus megoldások egyre népszerűbbek, de a plasztikkártyák továbbra is használatban maradnak. A vásárlók harmada az elérhető árelőnyök miatt vesz részt a programokban, ugyanakkor a túlzott márkakommunikáció zavaró lehet. A Spar és a Tesco évtizedek óta működtet programokat, egyenként 1,5–1,7 millió kártyabirtokossal, egyedi kedvezményeket kínálva és folyamatosan figyelve a vásárlási szokásokat."
Hangulat:
Semleges (60%)
Érzelmi töltet:
semleges