Aug 18, 2025 • 20:30

Blikk
Aug 18, 2025 • 20:30
Blikk
Aug 18, 2025 • 14:23
Blikk
Aug 18, 2025 • 11:54
24.hu
Aug 18, 2025 • 10:01
24.hu
Aug 18, 2025 • 13:43
Telex
Aug 18, 2025 • 13:35
HVG
Az MVM Next online ügyfélszolgálatának és mobilalkalmazásának tervezett karbantartása a vártnál hosszabb ideig tartott, ami miatt a szolgáltatások augusztus 18-án, hétfőn is elérhetetlenek voltak. Az MVM a Facebookon tájékoztatta az ügyfeleket a leállás elhúzódásáról, adatbiztonsági okokra hivatkozva. A vállalat szerint a karbantartásra az online rendszerek fejlesztése és új funkciók bevezetése miatt volt szükség. Augusztus 18-án, vasárnap estére a szolgáltatások újra elérhetővé váltak, bár az alkalmazás lassabban töltött be, a funkciók, mint a számlabefizetés, ismét működtek.
Az MVM Next online szolgáltatásainak tervezett karbantartása augusztus 15-én, péntek reggel 8 órakor kezdődött, és eredetileg augusztus 17-én, vasárnap este 10 óráig tartott volna.
A karbantartás során az MVM Next mobilalkalmazás és az online ügyfélszolgálat nem volt elérhető.
A karbantartási munkálatok a tervezettnél hosszabb ideig tartottak, így augusztus 18-án, hétfőn sem voltak elérhetők a digitális szolgáltatások.
Az MVM a Facebook-oldalán tájékoztatta az ügyfeleket a leállás elhúzódásáról, adatbiztonsági okokra hivatkozva.
A vállalat szerint az ügyfelek személyesen az ügyfélszolgálati irodákban vagy telefonon tudtak ügyet intézni a leállás ideje alatt.
Augusztus 18-án, vasárnap estére az MVM Next alkalmazás és az online ügyfélszolgálat újra elérhetővé vált.
Az alkalmazás a helyreállás után lassabban töltött be, de a funkciók, mint például a számlabefizetés, újra működtek.
A karbantartásra az online rendszerek fejlesztése és új funkciók bevezetése miatt volt szükség.
A HVG (baloldali) és a Népszava (baloldali) hangsúlyozza, hogy az MVM nem adott ki hivatalos tájékoztatást a helyreállásról, és a 24.hu megkeresésére sem válaszoltak, míg a Blikk (közép) és a 24.hu (közép) inkább a szolgáltatás helyreállására és a funkciók működésére fókuszál.
A Blikk (közép) egyik cikke a Google Trends népszerűsítésére irányuló, fizetett partnerség részeként készült, ami befolyásolhatja a tartalom hangsúlyait.
A 24.hu (közép) megemlíti a Yettel karbantartását is, mint egy másik szolgáltatói leállást, ami szélesebb kontextusba helyezi az MVM problémáját, míg a többi portál kizárólag az MVM-re koncentrál.
A Népszava (baloldali) részletesen leírja a hétfő reggeli üzenetváltásokat az alkalmazásban (először 10 órás újraindulás, majd csak az online ügyfélszolgálat újraindulása), ami a többi portálon nem szerepel ilyen részletességgel.
A Blikk (közép) kiemeli, hogy a diktálási időszakok hozzáadása a naptárhoz is rendben működik, ami egy specifikus funkció, amit más portálok nem említenek.