Aug 23, 2025 • 18:38

Index
Aug 23, 2025 • 18:38
Index
Aug 23, 2025 • 15:05
Mandiner
Aug 23, 2025 • 12:48
Economx
Aug 23, 2025 • 21:02
Blikk
Aug 23, 2025 • 15:03
Menedzsment Fórum
Aug 23, 2025 • 14:32
24.hu
Aug 23, 2025 • 13:15
Portfolio
Aug 23, 2025 • 11:35
Pénzcentrum
Aug 23, 2025 • 14:21
Telex
Aug 23, 2025 • 13:25
HVG
Aug 23, 2025 • 12:28
Népszava
A Keleti pályaudvar felújítása augusztus 25-én kezdődik és szeptember 20-ig tart, melynek során a pályaudvar nem fogad és nem indít vonatokat. A MÁV-csoport és a BKK átfogó intézkedésekkel segíti a közlekedőket, többek között expresszvillamossal, sűrűbb metró- és buszjáratokkal, valamint a MÁV jegyek és bérletek elfogadásával a BKK járatain. Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója arra kéri az utasokat, hogy tájékozódjanak a változásokról és ne a megszokás alapján közlekedjenek. A 4,5 milliárd forintos beruházás célja a vasúti pálya, váltók, biztosítóberendezések és áramellátás korszerű felújítása.
A Keleti pályaudvar felújítása augusztus 25-én kezdődik és szeptember 20-ig tart.
A felújítás ideje alatt a pályaudvar nem indít és nem fogad vonatokat.
A vonatok végállomásai átkerülnek a Nyugati pályaudvarra, Kelenföldre, Kőbánya felsőre és Kőbánya-Kispestre.
A BKK 37E jelzésű expresszvillamost indít a Blaha Lujza tér és Kőbánya felső között, valamint sűríti az M2-es metró és más buszjáratok közlekedését.
A MÁV vonatpótló autóbuszokat indít a Puskás Ferenc Stadion és Kőbánya felső között.
A MÁV vasúti jegyek és bérletek elfogadottak lesznek a BKK kijelölt járatain.
Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója arra kéri az utasokat, hogy tájékozódjanak a változásokról és ne a megszokás alapján közlekedjenek.
A felújítás 4,5 milliárd forint értékű beruházás, amely a vasúti pálya, váltók, biztosítóberendezések és áramellátás korszerűsítését célozza.
A Blikk, Index, ATV, Mandiner, Menedzsment Fórum, 24.hu, Telex, HVG, Nyugat, Magyar Hírlap, Portfolio, Magyar Nemzet, Economx, Népszava, Demokrata, 444 és Világ Gazdaság portálok mind a Keleti pályaudvar felújításáról és az ezzel járó forgalmi változásokról számolnak be, alapvetően hasonló információkat közölve.
A Blikk részletesebben kitér a BKK által bevezetett intézkedésekre, mint például az expresszvillamos útvonala és megállói, valamint a metró sűrítésére.
Az Index és a 444 megemlíti a felújítás költségét, 4,5 milliárd forintot.
A HVG egy Publicus felmérésre hivatkozva megjegyzi, hogy az utasok fele elégedetlen a MÁV-val, és tíz Fidesz-szavazóból nyolc elégedett a vasúttársasággal, ami egyedi elem a többi cikkhez képest.
A Portfolio több kapcsolódó cikket is linkel, amelyek a MÁV késéseinek költségeiről és korábbi üzemzavarokról szólnak, ezzel tágabb kontextust adva a felújításnak.
A Pénzcentrum és a Világ Gazdaság kiemeli, hogy a mavcsoport.hu/keleti oldalon térképek is segítik a tájékozódást, és az utazások tervezhetők online menetrendi keresőkben, EMMA-n, jegy.mav.hu-n, valamint a MÁV és MÁV+ applikációban is.