Aug 25, 2025 • 13:56

Magyar Nemzet
Aug 25, 2025 • 13:56
Magyar Nemzet
Aug 25, 2025 • 12:18
Origo
Aug 25, 2025 • 11:58
Vadhajtások
Aug 25, 2025 • 11:51
Economx
Aug 25, 2025 • 11:19
Magyar Hírlap
Aug 25, 2025 • 11:12
Infostart
Aug 25, 2025 • 10:27
Index
Aug 25, 2025 • 10:02
Mandiner
Aug 25, 2025 • 14:23
Totalcar
Aug 25, 2025 • 14:09
Vezess.hu
Aug 25, 2025 • 11:11
Portfolio
Aug 25, 2025 • 11:30
Népszava
Aug 25, 2025 • 10:41
HVG
Aug 25, 2025 • 10:28
Telex
Aug 25, 2025 • 10:24
444
Egy ismeretlen autós Nagytéténynél felhajtott a vasúti vágányokra, majd otthagyta járművét, ami veszélyes akadályt képezett a vonatok előtt. A Balatonfüredről a Déli pályaudvarra tartó Bagolyvonat mozdonyvezetőjének lélekjelenlétén és a szerencsén múlt, hogy időben fékezni tudott, elkerülve ezzel egy súlyos vasúti szerencsétlenséget. A Katasztrófavédelem és a MÁV speciális járművei reggel 8 órára távolították el az autót. Az incidens 10-20 perces késéseket és járatkimaradásokat okozott a reggeli órákban, mivel a távolsági vonatok terelve közlekedtek Érd felső felé. A MÁV-csoport ismeretlen tettes ellen feljelentést tett, Hegyi Zsolt vezérigazgató pedig életveszélyes felelőtlenségnek nevezte a történteket.
Egy ismeretlen autós Nagytéténynél felhajtott a vasúti vágányokra, majd otthagyta járművét.
A Balatonfüredről a Déli pályaudvarra tartó Bagolyvonat mozdonyvezetője időben észlelte az akadályt és fékezett, elkerülve ezzel egy súlyos ütközést.
A Katasztrófavédelem és a MÁV speciális járművei reggel 8 órára távolították el az elakadt autót a sínekről.
Az incidens miatt a távolsági vonatok terelve közlekedtek Érd felső felé, ami 10-20 perces késéseket és járatkimaradásokat okozott.
A MÁV-csoport ismeretlen tettes ellen feljelentést tett.
Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója életveszélyes felelőtlenségnek nevezte az esetet.
A Vezess.hu, Vadhajtások, 24.hu, Népszava, HVG és 444 cikkek szinte kizárólag a MÁV-csoport Facebook-posztjának tartalmát idézik, kiegészítő információk nélkül.
A Magyar Nemzet két cikkében, az Origo, Economx, Magyar Hírlap, Infostart, Portfolio, Telex és Index cikkekben Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatójának nyilatkozata is szerepel, amelyben az eset lehetséges okairól (túlbulizott éjszaka, megszabadulás az autótól, szándékos károkozás) és a tett súlyosságáról beszél.
A Magyar Nemzet egyik cikke (Valaki mozdonynak hitte a Citroenjét...) megemlíti, hogy a rendszámot nem szedték le a Citroen Xsara Picassóról, ami megkönnyítheti a rendőrség munkáját.
Az Origo cikk utalást tesz korábbi vasúti balesetekre (Baranyában történt halálos baleset), míg az Index további vasúti incidenseket említ (vasútitalpfák égése, KISS motorvonat megrongálása).
A Blikk cikk egy kapcsolódó halálos balesetet is említ Fejér vármegyében, ami a székesfehérvári vasútvonalon történt, de ez nem kapcsolódik közvetlenül a nagytétényi esethez.